HTML

Csoki

mindennapokról.

2008.07.22. 13:39 SosCsoki

Események mostanság

hát elég rég irtam, de vannak ilyen napok nálam, hogy nincs kedvem most blogiráshoz, vagy csak nincs időm( vagyis más csinálok ).
Az utolsó bejegyzésem óta elég sokminden történt, lehet hogy nem tudok mindent szóról szóra leírni( nincs nekem ehez türelmem ), de megpróbálom legalább vázlatosan elmondani a dolgokat.

Az utolsó postom, több mint egy hónapja volt, van mit bepótolnom. Nem sokkal ezután derült ki, hogy ellátogat hozzánk Melinda! Már nagyon vártam a talit, hiszen ritkán jön el ide, ami szép kis hazánkba. Hiszem ő fent észekon, Svédországba lakik( huuuhh hogy ki akarok oda menni..), és minden évben legalább egyszer eljön látogatóba. Nem sokkal előtte( egy héttel ) elkezdtem dolgozni, anyunál, igy kevesebbet tudtam vele lenni, pedig azért jött, hogy velünk legyen. Amíg itt volt próbáltam hát hamarabb elmenni, és próbáltam azért még dolgozni is. Ugyanis csak, kőkemény, 4 órát dolgozhatok. Mivel még nem töltöttem be a 16-ot. Hát ez elszomorított, nem mintha többet akarnék dolgozni, mert az olyan jó, de úgy több fizetést kapnék.Nah mindegy, nemtudok mit tenni ellene.

Elég sok helyre elcsászkáltunk, már nem emlékszem pontosan mindenre, de Edi mindent leirt, én lusta vagyok ahoz, hogy ezt még egyszer leirjam :D

Amiről nem tesz említést, az a cipő, amit az első fizetésemből vettem:

Na ná, hogy Converse:P egyébként a képen nem látszik, de a piros és a narancs közötti színű. és nagyon széééép :)

Tegnap ( hogy folytassam, azoknak a dolgoknak a megmutatását, amit mostanában vettem) elmentem a HM-be, és vettem egy Sálat ( azért nagybetű mert, ez már em egy egyszerű sál, hanem HM-es sál, és az megérdemli, hogy nagy betűvel irjam) meg egy fülbevalót:

2 komment

Címkék: történet ajándék hm converse goood


A bejegyzés trackback címe:

https://soscsoki.blog.hu/api/trackback/id/tr82579934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása